3e dag Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Henri Prins - WaarBenJij.nu 3e dag Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Henri Prins - WaarBenJij.nu

3e dag Phuket

Door: Henri & Jacolien

Blijf op de hoogte en volg Henri

04 Augustus 2011 | Thailand, Phuket

Vanmorgen zijn we met een soort van open vrachteagen naar Phuket Stad gegaan. Daar aangekomen kwamen er een hele boel Thaise mannen op ons af, die ons overal naar toe wilden brengen. Die hebben we zo vriendelijk mogelijk van ons afschud. Wat niet altijd even makkelijk ging. Daar een beetje rondgeslenterd, maar het was eigenlijk te warm. Toen maar naar een winkelcentrum geweest waar ze airco hadden. Dus dat was zeer verfrissend. Daarna terug gegaan naar het hotel. Daar nog even lekker bij het zwembad gelegen. Vanavond lekker gegeten en geshopt!! Veel nep voor weinig....haha. Nu zitten we wat te drinken op BanglaRoad. Lekker druk en ordinair. Veel ouwe mannetjes met jonge meisjes.

Morgen maar weer een dagje strand!

Groeten vanuit Thailand

Foto's: http://picasaweb.google.com/101963045056808979087

• 04 Augustus 2011 - 15:45

Eric:

Veel net is ook duur.

• 04 Augustus 2011 - 19:12

Merlissa:

Vind je het gek hnri? Thailand staat om bekend dat ouwe mannetjes met jonge meisjes gaan? Zijn allemaal prostituees voor 3 euro per uur kan je al met zo meisje mee. Moet je maar eens vaker op tv kijken ik weet het zelf nog. En neem je ook nog wat voor mij mee?

• 04 Augustus 2011 - 21:43

Eric :

Mooie weer hebben jullie in het even seizoen

• 05 Augustus 2011 - 05:32

Eric :