Laatste dag Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Henri Prins - WaarBenJij.nu Laatste dag Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Henri Prins - WaarBenJij.nu

Laatste dag Bangkok

Door: Henri & Jacolien

Blijf op de hoogte en volg Henri

15 Augustus 2011 | Thailand, Bangkok

Vandaag de laatste dag Bangkok. Vanmorgen naar het Lumphini Park geweest. Daar was het lekker rustig en mooi. Even heerlijk op een bankje gezeten en genieten van de rust. 's Middags nog naar het MBK winkelcentrum geweest en de laatste souvenirs gescoord.

Straks worden we om half 10 met de taxi naar het vliegveld gebracht. We vliegen om 01.25 uur (Nederlandse tijd 20.25) We vliegen eerst naar Dubai en van daaruit naar AMsterdam. Nederlandse tijd landen we om 13.30

Supermooie vakantie gehad. Veel gezien en meegemaakt. Een ervaring die we niet hadden willen missen. Maar we vinden het allebei fijn om nu ook weer naar huis te gaan.

Groeten uit nu nog Bangkok en morgen weer thuis!!!

• 15 Augustus 2011 - 17:01

Jaap:

we zijn morgen om 13.30 uur op schiphol op de parking buiten bij afhalen doe morgen middag wel een belletje als hij geland is .
    een goede vlucht
    gr jaap &dina

• 15 Augustus 2011 - 23:58

Mamma:

zal blij zijn als jullie er weer zijn ook al was het een belevenis die je nooit zo willen missen...... maar missen doen we jullie wel en kijk uit na jullie thuis komt dikke knuffff mamma