Koh Phi Phi & Railey Beach - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Henri Prins - WaarBenJij.nu Koh Phi Phi & Railey Beach - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Henri Prins - WaarBenJij.nu

Koh Phi Phi & Railey Beach

Door: Henri & Jacolien

Blijf op de hoogte en volg Henri

09 Augustus 2011 | Thailand, Bangkok

Gisteren deed het internet in het hotel het niet, vandaar dat we niks hebben geschreven. Gister zijn we naar het uitzichtpunt op Koh Phi Phi geweest. Het was een enorme wandeling met veel zweetdruppels. Maar eenmaal boven gekomen was het de wandeling zeker waard. Supermooi uitzicht over het hele eiland. 's Middags lekker bij het zwembad gelegen en een beetje geslenterd langs de winkeltjes. 's Avonds bij een vuurshow gekeken. We waren blij dat we niet helemaal vooraan zaten, want een aantal fakkels vlogen het publiek in. Levensgevaarlijk, maar wel leuk om te zien.
Vanmorgen zijn we met de boot naar Krabi gevaren en van daaruit met een priveboot!! naar Railey Beach. Heel mooi hotel aan het strand. We zitten nu te wachten tot we onze kamer op kunnen.

Groeten