2e dag Railay Beach - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Henri Prins - WaarBenJij.nu 2e dag Railay Beach - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Henri Prins - WaarBenJij.nu

2e dag Railay Beach

Door: Henri & Jacolien

Blijf op de hoogte en volg Henri

10 Augustus 2011 | Thailand, Krabi

Vanmorgen lekker bij het zwembad gelegen. Vanmiddag met een bootje naar Ao Nang gevaren. Daar zagen we de lucht steeds meer donker worden. Het begon te waaien en daar hebben we onze eerste regenbui gehad in Thailand. En het is regenseizoen!! En nu pas de eerste bui. Al met al duurde het 10 minuten. Ging wel hel hard. Maar daarna scheen de zon gelijk weer en was het weer heerlijk weer. Hier hebben we ook onze eerste maaltijd bij de Mac gegeten en dat was heerlijk!! Daarna weer terug gevaren naar het hotel. Hier hebben we nog een stuk rondgelopen. We wouden naar het uitkijkpunt lopen, maar het bleek dat je dan moest klimmen tegen de rotsen op met touwen enzo. Dat werd ons te gek dus dat hebben we maar niet gedaan. Onderweg kwamen we nog een aantal loslopende aapjes tegen. Dat was wel grappig. Vanavond bij het hotel lekker aan het water gezeten en lekkere cocktails gedronken. Morgen een lekker dagje zwembad en dan vrijdag vliegen we weer naar Bangkok.

Groeten

Viewpoint Koh Phi Phi.

Monkey Beach Koh Phi Phi.

• 10 Augustus 2011 - 19:05

Dina:

leuk flimpje bij de aapjes kiek mar goed ut gientje het zit er al weer bijna op groetjes daar

• 10 Augustus 2011 - 21:44

Marcel & Eric:

Morgen nog een dagje strand!! Geniet er van. Dan de drukte van BKK weer. Jullie kennen de weg inmiddels daar. Khao San road nog ff een keer doen en Patpong. Groetzels uit Amsterdam