Laatste dag Krabi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Henri Prins - WaarBenJij.nu Laatste dag Krabi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Henri Prins - WaarBenJij.nu

Laatste dag Krabi

Door: Henri & Jacolien

Blijf op de hoogte en volg Henri

11 Augustus 2011 | Thailand, Bangkok

Vandaag de laatste dag in Krabi op Railay Beach. Het plan was om de hele dag bij het zwembad te liggen, maar rond 12.00 werd de lucht heel donker. Daar kwam een beste regenbui uit met ook onweer. Daarna is het weer de hele dag een beetje somber gebleven. Wel warm, maar niet echt zonnig. Daarom hebben we vanmiddag ons laten verwennen met een Thaise massage. We dachten lekker relaxed liggen en ontspannen, maar dat viel vies tegen. Het deed gewoon zeer. Met de elleboog drukken ze overal op!! En dat was lang niet altijd prettig. Maar goed dat hebben we ook weer meegemaakt. Vanavond weer lekker gegeten. En daar kwam weer een beste bui opzetten. Dus vandaag was een typische regenseizoen dag. Morgem laten we het rustige Railay Beach achter ons en gaan we de drukte van Bangkok opzoeken. Hebben we veel zin aan. Om 12.15 uur vliegen we vanaf Krabi Airport. Het is ongeveer 1.15 uur vliegen.

Groeten!!!!

• 11 Augustus 2011 - 17:40

Meuje:

de meuje zeg kiek mar goed ut in bangkok
    maar hier het herfst